2010. május 11., kedd

Használati utasítás a fichez



A fanfiction 2010 április végén kezdtem el írni, és Iccsi is kidolgozott minden egyes részletet.

Így minden egyes fotózást, interjút, filmet, pletykát és tényt figyelmen kívül hagy, ami ez után a dátum után történt.

Például nem veszi figyelembe az Oprah Show-t, ahol bizony kiderült egy s más…;D

A filmek, amikben Kristent vagy épp Robertet szerepeltetem merően a képzeletem szüleménye, életemben nem hallottam ilyen filmekről; és azok, amik pocsékok, direkt pocsékok…:P

A ficbe beleírt szereplők egy része nem létezik, például Kristen ügynökei és legjobb barátnője sem. A többi szereplő bizony létezik, és szintén színész…

A dátum nagyon fontos!!!

Figyeljétek, mert nem fogjátok érteni, mi is történik. Tudjuk, hogy kicsit kellemetlen ez az időben való ugrálás, de lassan minden ki fog tisztulni, és megértitek, miért is van rá szükség.

A „múltban” zajló események egy része valóban megtörtént, hiteles forrásokat használtam hozzá.

Itt szeretném megjegyezni, hogy az életben Kristen anyja, nem beteg.;D

És most jöjjön a jó rész… Iccsi volt olyan kedves és gyűjtött néhány képet, Kristen jelenlegi házáról, autójáról és egyéb dolgokról…J

A jövőben is meg fogjuk mutatni Kristen ruháit, csak, hogy nem kelljen a képzeletetekre hagyatkozni…;D

Puszil mindenkit:

Iccsi és Nee




Akkor az említett képek: Stewart rezidencia, Kris kocsija és Edy sulija.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése