2011. február 16., szerda

Akit érdekel...

Hali mindeki!:)
Nos ez sajnos még nem az első fejezet, amire mindeki nagyon vár, de remélem ennek ellenére örülni fogtok annak, amit modnok, mert bizony nem semmi dolgot mondok. Mondjuk nekem nem nagy dolog, mert nekem... Nah szóval a lényeg:
A My boyt teljes egészében, aki igényli, annak elküldjük.
Nem tudom, hogy van-e olyan, aki szeretné az egészet, de bizony letölteni innen kicsit fárasztó lehet, mert sok-sok fejezetes, és bemásolni folyamatosan nagyon nagyon fárasztó. Így, aki szeretné, annak elküldjük az eredeti 183 oldalas változatot.:)
Az iromány elérhető office.orgban és Office 2003-ban.:) Ahogy akarjátok.:)
Akit érdekel a dolog az írjon az iccsinee@gmail.comra, és továbbítjuk neki a My boyt.:):)
Szeretettel: Iccsi és Nee^^

8 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nekem már rég ki van nyomtatva!!!XDXD
    /Az epilógus kivételével./
    De azért köszi! Puszi: Irma

    VálaszTörlés
  2. Nem mondod komolyan???:O
    Bocsi Nee vagyok, csak lusta vagyok bejelentkezni... Kinyomtattad??? Tényleg??? ~zsebkendő elő... szipppp-szippp... törölgeti az örömkönnyeket...~
    Most nagyon meghatottál...

    VálaszTörlés
  3. XDXD
    De nekem csak 133 oldal lett, mert egy kicsit megformáztam.XD Irma

    VálaszTörlés
  4. Bocsi, ez kimaradt: Úgy tudom nem vagyok egyedül a kinyomtatással, úgyhogy készíts még zsebkendőt!!! XDXD Irma

    VálaszTörlés
  5. Ohh te jó ég!:D:D
    Komolyan többen kinyomtattátok??? Ez nem igaz!:D:D ~meghatódva veszi elő a százas zsepit, majd kezd el pityeregni...~

    Jah Nee voltam...

    VálaszTörlés
  6. Kedves lányok!
    Ha lehet elküldenétek nekem is! :)
    ppika93@freemail.hu
    elöre is köszike!!! <3

    VálaszTörlés
  7. sziasztok:)

    eltudnátok nekem is küldeni?! pls
    ufobufo21@gmail.com

    előre is köszönöm ORsi

    VálaszTörlés
  8. Én végigmásolgattam az egészet, és telón elolvastam :P
    2 napig tartott (még az órákon is olvastam, volt hogy föcidoga alatt is... :P )De nagyon jó volt, az a tipikus le sem tudom tenni könyv. :D

    VálaszTörlés