2011. július 7., csütörtök

Van egy ötletem...

Kedves hű olvasók, akik még inaktív módban is látogatjátok a blogot!:)

Nos először is van egy hírem... Az elmúlt hetek durván durvák voltak, ugyanis indulok haza szeretett Magyarországunkra, hajnali négykor indulok, szombaton délre megérkezem.:)
Emiatt is meglehetősen elfoglalt voltam mostanság.
De van egy ajánlatom, mivel hazatérek egyértelműen több időm lesz, és teszünk egy kísérletet, ha szeretnétek...:)
A lényege a következő:
Két héten belül, ha nem töltök fel fejezetet, akkor átadom a blogot, ha mégis, akkor megtartom, de akkor sajnos "el kell fogadnotok", hogy a feltöltés igen lassú lesz...:)
A döntés a ti kezetekben van, ahogy gondoljátok!
Ha jobban szeretnétek gyors folytatást, akkor vasárnap át is adom a blogot valakinek...:)

Puszillak titeket, és legközelebb találkozunk OTTHON!!!:D:D

Nee^^

5 megjegyzés:

  1. Szia. Én személy szerint bármennyit várok a fejezetre, csak legyen valamikor :D Imádom ezt a történetet és nagyon sajnálnám ha nem ti folytatnátok ezt.
    puszi
    Anita

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Azt hittem, már rég itthon vagy. Mintha Iccsi azt írta volna egyszer, hogy hazajöttél./?/
    Át ne adjátok az oldalt!!! Várom a folytatást és nagyon szeretném, hogy Ti írjátok! Jó utazást!
    Puszi: Irma

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Már írtam a másikra csak azt tudom ismételni.
    Ne adjátok át az oldalt és várunk ameddig kell.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  4. Azt szeretném, ha Ti vinnétek tovább az oldalt. Nélkületek más lenne. Én várok inkább a fejezetekre, csak Ti írjátok! *.*

    VálaszTörlés
  5. Szia! Én is várok, ameddig csak kell! Nem baj, ha sokáig is kell várni rá! Puszi:) Luci:)

    VálaszTörlés